Visualització sol post
Daniel OG
#0
En el seu dia em vaig donar d'alta a Facebook per curiositat, i també perquè molta gent tenia presència allà, segur que seria per alguna cosa. En tot aquest temps he trobat a moltes persones que coneixia d'abans, i gairebé cap nova. Ens hem agregat, hem intercanviat missatges, m'he apuntat a grups que no sé per a què serveixen, ... En definitiva, he fet una sèrie d'accions sense sentit ni benefici. No entenc per a res l'èxit d'aquest portal ni la seva utilitat. La interacció entre els usuaris em sembla ortopèdica. Les aplicacions són publicitàries, artificials i fallen. Per més, l'empresa està participada per Microsoft. I, encara més, he rebut publicitat basada en el meu perfil al meu e-mail. La xarxa és infantil. Hi ha poc ús de serveis. Facebook és una moda passatgera. Facebook és només una empresa, no equival a " xarxes socials ". Les persones que perden el seu temps perseguint a modes (especialment en la comercialització) haurien de saber que l'empresa té una història de no ser considerada amb molta preocupació per la privacitat dels seus usuaris, les dades són revelades a empreses d'estadística i mercat, i la publicitat és intromissiva. Què passa, som tots uns borregos seguint a la manada? Almenys, aquesta és la teoria dels fundadors de Facebook, i dimonis, sembla que tenen raó ... si us plau, llegiu aquest article: http://www.guardian.co.uk/technology/2008/jan/14/facebook Aquí s'explica que els promotors són neo-cons sense respecte per coses com la cultura o l'art, dineròmans amb menyspreu a tradicions de pensament assentades, simplistes interessats dels de "yes, I am popular "o" you are a loser ", únicament interessats en GUANYAR DINERS, saltant elementals normes de privacitat, et ... i per si fos poc, connectats clarament amb la comunitat d'intel·ligència dels EUA. ¿Més clar? FaceBook sucks! no vaig a exposar-me al bombardeig constant de publicitat, ni dir què m'agrada i què no, a qui conec i què pense... Per descomptat, hi ha milers d'opcions per formar xarxes molt més lliures... però Facebook... és posar un mateix la soga al coll. En conseqüència, em dono de baixa, i .... ¡No es pot! No és possible eliminar el teu compte, només desactivar perquè es reactive automàticament la propera vegada que t'identifiquis. Facebook, ves a fer punyetes.
Sigues el primer a qui li agrada això.