Gina
#0
Ben cert deu ser si afirmo, que a aquestes alçades ja la gran majoria coneixem diversos fets que engloven el cas bolonya com a protagonista: expulsions i expedientats de la UAB, ocupacions de rectorat, manifestacions, vagues... Si bé és cert que bolonya ha portat certs alderulls bé caldria que cadascú en dongués una opinió, el futur de les nostres universitats depén d'una llei que preté mantenir una tutoria individualitzada per classes de 70 alumnes, com es menja que un professor hagi de tutoritzar el treball diari de 70 alumnes diferents, contant que només imparteixi una única classe a un únic curs? Podríem parlar també de les grans "beques" ofertes, o bé de les carreres que desaparèixen... però estic ben segura que també podríem parlar d'altres coses a favor d'aquest pla pilot que just està començant a implantar-se, així que us convido a tots a dir la vostra i, si teniu informació, no dubteu a posar-la aquí. No estic juntjant a ningú no molt menys. Jo estic contra bolonya, però m'encantaria sentir l'opinió d'algú que hi està a favor. Apa, salut!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#1
Acabo de veure aquest tema! (ho senc)
tanta manifestacio i vaga... servirà per alguna cosa? o cregueu que realment ja està tot decidit???
Jo també he votat en contra... x_x No crec que sigui positiu per als estudiaaants... Realment ho creuen?? surtirem més preparats aixi?? serà millor el món laboral quan acabem d'estudiar? No ho crec...
grans beques-hipoteques xD ai deu... riure per no plorar!
crec que tmb era menys hores presencials i més currar a casa no? QUE NO CURREM PROU O QUE?
Desaparició de carreres, que repoctrellat tenen!!!
en fi... Si que estaria bé trobar algú que estiguera opinió capellaneta, per veure que ens diu...!!!
però no sé jo si en trobarem.......... 1. perque la gent no té gaire informació d'això!! i 2. perque... qui la té... és molt improbable que estiga afavor.. xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#2
aaah i la pasta que ens haurem de gastar després "d'acabar" la carrera......... masters, especialitzacions i demés... no?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#3
així m'agrada que ningú hi estigui a favor! xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#4
Jo crec que el problema més que algú estiga a favor, és que hi ha un alt percentatge que els dona igual i són totalment passius.
Que si els parles dels beneficis de Bolonya estan a favor i si els parles dels grans desavantatges, estan en contra.
Però, en realitat, els dona igual (se la....)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#5
bé però això Dani és per la manca d'informació i la gran connotació que cada part (favor i en contra) mostren.
Vull dir, jo he parlat amb gent que està a favor i gent que està en contra, i és que cada persona em dóna només connotacions de la seva posició i a mi així em costa contrastar els efectes més postius i negatius...
Jo crec que s'hauria de fer alguna cosa on s'expliqués ben clar pros i contres, d'una forma neutral (imposbile... xD)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#6
Jo crec que és això bàsicament.....
Sigues el primer a qui li agrada això.