#0
1) Sobre l'auditoria de vots Des de fa unes setmanes i fins anit es va treballar en enfortir novament el sistema de auditoria de vots, que sabeu que és el sistema amb el qual es verifica que un usuari que ha resultat guanyador (en primera, segona o tercera posició) al rànking de fotologs ha complit amb totes i cada una de les normes. Això farà el sistema més segur i farà que les auditories siguen més ràpides. Ens queda per ultimar un sistema d'anàlisi avançat de les dates de les actualitzacions per a **** (No donarem evidentment cap detall sobre la implementació d'aquestes verificacions). -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- 2) Voluntaris/voluntàries Per a millorar la qualitat del rànking i la competició, ens vindrien bé voluntaris que s'encarregaren de fer un ull als fotologs participants per si hi ha algun i evitar que a nosaltres se'ns escape alguna cosa. Per a notificar-nos o per a advertir als usuaris que realitzen alguna cosa fora de les normes. Comenteu-ho si voleu ajudar amb això. Seria obligatori conèixer bé les normes per a poder ajudar amb això. Recordeu que les normes es troben a la pàgina inicial de flog.cat, a la part de la dreta on diu "condicions". -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- 3) Consulta popular A l'enquesta us demanem què us sembla que per a rebre els premis (tant del Gold com dels comptes premiums) posem com a requeriments: - Haver carregat al menys una foto a la fitxa d'usuari - Haver enviat com a mínim X missatges a gent (núm. baix) - Haver escrit més de X missatges al fòrum (núm. baix) - Haver entrat al xat alguna estona Això té com a objectiu evitar els premis a usuaris que participant al rànking han col·laborat en la difusió però són usuaris totalment inactius i passius. Voteu i comenteu la vostra decisió. És important que participeu el màxim nombre possible de gent. Recordeu: flog.cat es fa entre tots.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#1
oh si, si algu vol un premi, que s'ho curre per la web (que tampoc es tanta feina...)
Molts entren pel gold per exemple... i jo crec que li la bufa tot açò... o no se, estan d'acord amb el principal objectiu de tot aço, pero no fan res per la web...... i no es just........
Torne a repetir: si la gent vol alguna cosa, que no siga de vades... Que pot ser hi ha gent que te mes moviment per aci, i per no tenir recursos o no tenir tanta gent coneguda o el que sigui, no pot accedir a un gold...
esperava una cosa d'aquestes...!! :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#2
estic molt d'acord!
opino com la RRRR, la gent es registra pel gold, ni es llegueixen les normes, ni es miren la web...
és una pena....
pero per sort la majoria de guanyadors són dels coneguts ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#3
Ahi, ahi!!!
Avui t'has guanyat un......... 8-) xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
#4
Gràcies per participar.
En la consulta podeu votar fins el dia 7, en què es tancarà la votació, es prendrà una decisió i es canviaran les condicions en conseqüència.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Olga Cor
#5
oi tant que ho estic d'acord!
homeee! es que no pot ser que hi hagi gent que ni es registri!
qui algo vol algo li val!
home ja!
(indignacio absoluta! xdxd)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#6
he estat mirant... i fot rabia per que... posen la direccio del flog i directament: voteu-me!!! Ni comenten res de la web... ni fan cap comentari del fotolog en catala.... ainsssssssss!!! caca!
arggg!! camvia-ho ja daniolo! jajaja (es que... els q ho fan, q no voldrien canviarho, com q no es passen per aci, pel forum... doncs ni idea xD fort fort)
Sigues el primer a qui li agrada això.
#7
Per majoria i acord, des d'ara només rebran premis els usuaris que són actius a la web.
S'afegeix aquesta norma:
- Haver carregat al menys una foto a la fitxa d'usuari.
- Haver enviat com a mínim 3 missatges a altres usuaris de flog.cat en el període del rànking. No seran vàlids missatges buits de contingut.
- Haver participat al fòrum amb, al menys, 5 missatges en el període del rànking. No seran vàlids missatges buits de contingut.
- Haver entrat al xat alguna estona en el període del rànking.
Els usuaris que resulten guanyadors però no compleixin aquesta norma no seran penalitzats en el número de vots, així que en el cas de guanyadors que no són usuaris actius, no seran guanyadors els següents en nombre de vots. En canvi si el fotolog que ha quedat en primer lloc no és actiu, el premi del GOLD serà lliurat al segon (si compleix les condicions).
Evidentment es manté la penalització de vots per a l'incompliment de la resta de normes.
Informarem també al /flog_cat sobre aquesta novetat.
He afegit un enllaç més visible a les condicions de participació.
Gràcies als que haveu participat.
Sigues el primer a qui li agrada això.
#8
Sí, això és al "coneix gent". Aquí no està massa ben explicat, però sí a les normes.
Buit de contingut per a mi és entrar al fòrum i dir "hola" o "que guai" o ":)".
És a dir, missatges creats amb el sol objectiu d'augmentar el número de missatges.
en el coneix gent no anem a afinar tant per a mirar els missatges que ha escrit.
Sigues el primer a qui li agrada això.
odii_93
#9
Estic epserant el Gold jaja
bueno ja he fet les condicions
em passare més pel forum que
es bastant entretingut!
Sigues el primer a qui li agrada això.
odii_93
#10
Ho trobo be aixo perque hi ha gent que
nomes ho fa pel gold i jo reconec que al
principi si pero despres vaig veure
que mereix la pena lluita pel flog en catala
es dificil pero altres coses s'han fet
Sigues el primer a qui li agrada això.
Adriana Rius
#11
tootaalmeent d'acoord!
una míniima participació a flog.cat tss
Sigues el primer a qui li agrada això.
acuditscatalans
#12
crec que he votat fora de termini, esque ultimament tinc poca activitat per aqui, però tot i així estic d'acord amb que s'ha d'exigir una activitat mínima!
salut ;)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#13
ostia... açò esta donant resultat jajaja
està clarant que molts comentaris són xorres...... u_U però bueeeno jajajaja
Sigues el primer a qui li agrada això.
Des d'ara, aquesta norma només s'aplica per al premi del GOLD, els comptes premiums es donaran sempre.
Sigues el primer a qui li agrada això.