Talia
#0
Estic a classe de disseny gràfic, i he de fer un cartell de temàtica lliure.
He pensat en fer-lo pel dia de la dona, així que m'he posat a buscar cartells.
Arribe a un blog del pspv-psoe de Massamagrell. Ara hi sóc a la versió castelllana, però ahi dalt diu que està la valenciana, però m'és igual, sols m'interessa el cartell.
"[...] a la exposición de los carteles presentados al concurso para conmemorar el "8 de Març: Día Internacional de la Dona"."
Dia, en valencià, no porta accent. Oks, una errata a l'escriure la pot tindre qualsevol no?
Però....... el cartell guanyador del dia de la dona, TAMBÉ HA DE TINDRE IXA ERRATA?? :|
:S!!!! Ahi posava que era el cartell guanyador... juas... Molt bonic i el que tu vulgues, però...!!
"Su profesor, Manolo Ros, recogió los premios de las triunfadoras, (Carmen i María) en este II Concurso de Carteles."
Heu triomfat ¬¬
Sigues el primer a qui li agrada això.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#2
El cartell guanyador no porta l'accent, han modificat la imatge quan t'han llegit? xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#3
Perdó!!!!!! des de la uni en el primer text no es mostrava la imatge.... i es veu que en el segon missatge m'he equivocat de direcció.
Mireu-lo ara, ixe no era...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#4
Uff, ara sí.
Quin dolor.
Els escrivim?
Per altra part, per què el cartell és en valencià i la resta està tot en castellà? És que queda més progre?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#5
podriem escrivir si!!!!!!! però no es una mica tard??
Si et refereixes a la web, també estava en valencià supoadament, no li he clickat.
És fatal aquesta errada ortogràfica, i més a un cartell que ha sigut públic....... :S
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#6
Fals recolzament a la cultura, ja veus tu, podrien haver posat "dóna" i encara dirien "asín queda más valenciano!" :/
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#7
¬¬ dish jaja shhhhh que capaços són! xD però en accent obert millor, que queda més... més... bo, el que has dit, más valenciano xD
Sigues el primer a qui li agrada això.