Les notres terres tenen moltes manques en infraestructures pero cal un debat per fer un plantejament serios i que ens duga per un futur de sotenibilitat, el enfrontament d'interesos,porta devegades a enrocaments en postures que d'altra manera podrien dur-se a terme amb major consens no només politic sino també social
Calen inversions per evitar la mort del territori pero igualment aquestes poden causar la seua destrucció per evitar-ho cal prendre iniciatives que ens dugen cap un futur sostenible
Sigues el primer a qui li agrada això.
Salvem el tren Xativa-Alcoi es una plataforma que trata desde fa un grapat d'anys no només mantindré la existencia del tren a les comarques centrals com eix vertebrador, sino que a mes busca la seua potenciació com un mitja de transport colectiu i sostenible enfront dels vehicles privats i individuals, pero també proposa la continuitat de la linea fins Alacant i la seua electrificació al mateix temps sorgisen veus que parlen de que el seu trasat es massa sinuos i que tal volta deuria ser mes rectilini travesan la serra grossa per el costat del tunels de l'Olleria, el torrater i la serra mariola amb tunels que minimitzaren l'impacte ambiental pero posibilitaren que el tren arribes en molt menys temps altres propostes parlen del dia a dia de làctulitat a firman que el que necessita es una major frecuencia de pas que evite perdre mig dia per tal de fer unes gestions a Xativa o Valencia.
Son moltes les idees i haurien de possar les en comú
i tù que penses?????
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#2
Em pareix molt bona la idea Jonás. Crec que totes les iniciatives ciutadanes del "Salvem" han d'unir les seues veus i lluitar juntes per un territori més sostenible, saludable i equilibrat.
L'altre dia li vaig preguntar al geògraf valencià Jorge Olcina i em va dir açò, que des de l'àmbit universitari es dóna veu i suport a aquestes iniciatives.
Sigues el primer a qui li agrada això.