Daniel OG
#0
Anàlisi propi dels blogs del PP: El Partit Popular ha presentat hui una xarxa de blogs, anomenada "blogosfera popular", en altre intent d'assaltar la xarxa i manipular-la. El PP vol fer creure que els seus dirigents s'acosten als ciutadans, que el seu pensament no està buit i que el seu sou està justificat, però... després, algú investiga i s'aconsegueix informació que evidencia que els blogs no són escrits pels dirigents, sinó que aquests passen una nota amb les idees i el departament de premsa del PP al carrer Génova de Madrid escriu l'article. Què falsos! En primer lloc, els blogs són exclusivament dels alts càrrecs del partit. Per tant, ja no és una blogosfera, perquè una blogosfera és un lloc obert on tothom pot crear-se un blog (a vegades, una blogosfera és temàtica, però sempre és oberta). A més, el PP vol fer creure que els blogs seran oberts i que estaran compromesos amb la societat per escoltar-la a través dels blogs. 1) Des de quan un blog es fa per escoltar opinions del demés? Això seria un fòrum! A un blog , tu exposes la teua doctrina. 2) L'únic fet cert és que els comentaris són moderats i, a més, només poden ser escrits de 8:30 a 22:30 h. (On s'ha vist això?) No obstant, a mig mati de hui, no apareixia cap comentari als anomenats blogs. Quina participació és aquesta? Els primers posts ja tenen marcada una línia. No han pogut resistir-se a contaminar més encara Internet amb denúncies a "la situació caòtica que es viu a Cuba" i que "el comunisme és terrorisme", després de la mort de Orlando Zapata. Aquesta "blogosfera" està destinada al fracàs, com ja van fracassar previs intents de blogs i de intentar acostar-se per Internet a la societat (per manipular-la) des de dalt. No és, si no, una campanya de marketing polític que intenta fer vore als seus votants que estan a prop d'ells i que Zapatero no perquè és caca, mentre projecten al gruix dels internautes amb dos dits de front, una imatge de persones, estructura de blogs i tendència política vertical i piramidal, en absolut oberta i democràtica.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#1
No és cap sorpresa. Els mateixos tontopolles de sempre, manipulant i soltant exabruptes i demagògia.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#2
I pel que veig intentant fer proselitisme, again.
Sigues el primer a qui li agrada això.
German
#3
patetic...
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#4
Cada dia tot és pitjor.
Comunisme terrorisme clar...
PERÒ XQ NO APLIQUEN ALS NEONAZIS EL MATEIX Q ALS ETARRES?
ja parlant de terrorisme...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#5
asdasdqmwdkasodkmaokmdfa!!!
catapum!... ajs!
(m'heu entes no??? xD)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#6
És cert, de sorpresa ninguna, quan han deixat de mentir aquets pallasos? Oh deu meu!! Esque mira que he vist articles i articles i opinions i opinions, però deu meu, la meva rabia cap els PPeros es cada vegada més gran...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#7
Què vos dia jo?
Hui publiquen els diaris el fracàs de la suposada blogosfera: una mitjana de 2,5 entrades en 15 dies. Quin nivell!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#8
Uo uo, per cert quina fou la nostra mitjana en 15 dies?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#9
Els articles de blogs.flog.cat en estos 15 dies ?
A 4 articles per dia.
Sigues el primer a qui li agrada això.