Talia
#0
Avui he llegit una notícia de fa uns quants dies... "Facebook ja supera a Tuenti gràcies a l'ús del català". Creieu que es perque hi és en català? O per que a la gent li agrada més, i és internacional? Ara que el tuenti hi és en català, tindra un major ús? Que penseu que la gent utilitza més i perque?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#1
Entre el facebook i el tuenti, jo em quede amb el facebook, i crec que la majoria de la gent l'utilitza més. Per que? nose, té més tonteries... xD pots pujar fotos i fer comentaris com al tuenti, i a més tens aplicacions com jocs, tests... o el que siga xD
Supose que l'utilització del fotolog haurà disminuit amb l'aparició del tuenti i el carallibre. Això m'ha passat a mi... x)
Tot això crec que són com modes. El blog, en canvi, el veig més antimoda jaja nose... sempre hi serà ahi xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#2
a mi m'agrada molt més el facebook que el tuenti. Suposo que és per la quantitat de pèrdues de temps que hi ha.
suposo que passarà com el fotolog, i d'aquí un temps sortirà una cosa nova i el facebook anirà a menys.
:beset:
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#3
Entre Facebook i Tuenti, naturalment, Facebook. És més madur, més internacionals, té cents d'aplicacions i molta gent, així que com a mètode de difussió és difícilment superable...
Però em quede amb els blogs en quant a opcions de personalització i eixa sensació de tindre un espai teu...:)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#4
Faig meues les paraules d'en Tork :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#5
Diuen que es mes madur però el que fa es infantilitzar a la gent, tot el dia jugant xddd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#6
facebook!!
xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#7
facebook és facebook....
sembla que s'ha convertit en "si no tens facebook no ets persona" XD
Ara per lligar en comptes de demanar el msn o mvl, es demana el facebook
Facebook és una bomba de rellotgeria.... Aviat reventarà xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#8
Mentre no em revente a la cara...xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
minyi310
#9
Facebook clarament .
Sempre hi han coses de mona , mosaics , farme ville , imatge diaria , jocs ...
Cuant scava la moda d'algo ja sen ha posat de moda un altre .
I tots estareu amb mi que els que tenim facebook ens el vam fer per mirar les fotos dels demés a que si ?
I despres tengantxes com un tontet XD
Però com diu el meu pare això del twiter facebook ...
FARA UN PET QUE ''LO FLIPES''
jajajjaja
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#10
Jo no em vaig fer el facebook per mirar fotos dels demes xDD crec que el que menys faig es aixo...
volies dir facebook o tuenti? per que el tuenti si que es mes per xafardejar supose... xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#11
Jo em vaig fer facebook perque em molava el Buddypoke xDD
El Tuenti el tinc per imposició social, perquè x altra cosa... però va bé per a muntar fotos i xorrades d'aquestes :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Cromelnordic
#12
Doncs no sé... Jo diria que prefereixo Wordpress.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#13
Com a xarxa social, amb el facebook l'han clavat, però es normal, cada vegada hi hauran més xarxes socials, personalment m'agrada molt el flickr, pero no seria tant xarxa social...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#14
És un poc offtopic, però has vist l http://forum.flog.cat/t894-integracio-flickr.html 'integració de flikr amb flog.cat , no?
Sigues el primer a qui li agrada això.