Publicacions
Yuki Soma
.Publicat a BARBARITATS DELS PROFESSORS
el meu professor d'informàtica(comercial) 1a- es disposa a ensenyar durant tot el curs el microsoft word, ........¬¬(ni excel, acces, .......) aixó per a començar 2a- tens un dubte quan estàs fent les inacabables fitxes de word, i l'hilari diu: a ver... si pones esto ahi i vas aqui i en opciones clicas aquello..."(mai l'he sentit parlar valencià)... al final en les indicacions que t'ha donat, O.O .......... NO SURT! FUCK YEAH XD i li dius a un compi q ha treballat en la epa d profe dinformatica: -ei que en el professor perd mitja hora i no sol·luciono res, em podries fer el favor de ajudar-me? i abans q hajis dit res ja ho ha sol·lucionat. 3a- o............. profes que diuen.: "no esq yo eso me lo tengo q estudiar que no lo se......." pERFAVOR, TU D'ON HAS SORTIT?? es nota q ets profe de fp ¬¬''
Yuki Soma
.Publicat a Comentaris per omplir
Odio molt converçes tipus aquesta>: -Hola!! -Hola. -Com estàs i què tal tot?? - Doncs bé... I tu? -jo també tot bé. - me'n alegro :) -gràcies, igualment. ...... - ..... - ..... - Bé , me'n he d'anar. ja xerrem un altre dia. - sí,.... adéu...... pff ho odio moltíssim ¬¬ persones que no ténen res a comptar....... nyeeeeeee xDDD jo intento esmerar-me una mica en les converces!