Publicacions
Hola a tots i totes, Fa poc que he començat amb un projecte personal anomenat Infinit Píxels amb la intenció de generar contingut d'interès sobre disseny i desenvolupament web en català, ja que hi ha una mancança força important a la xarxa sobre aquests temes en català (majoritàriament hi ha informació en anglès i castellà). De moment està en una fase "beta" ja que possiblement hi haurà alguns canvis però tot i així, m'agradaria saber la vostra opinió sobre la web i el projecte ja siguin suggeriments o crítiques (positives o negatives però sempre constructives). Doncs res, aquí teniu l'enllaç a la web i espero els vostres comentaris: http://infinitpixels.cat Salut!
Yuki Soma
.Publicat a el programa eMule no em connecta O.o
hola flogguers i flogueres!! tinc el següent problema: tinc la versió 0.50 a del programa eMule, la qüestió és que des fa uns mesets no em connecta. L'internet connecta perfectament, però quan li clico a "connectar" per a que començe la descàrrega, no em xuta. Com el gasto poquet (utilitzo més l'ares) fins ara no li he trobat importància. Però pot ser a la llerga sigue un problema greu i ja sigue massa tard per poder sol·lucionar-lo =S el sistema operatiu que tinc és Windows 7 Ultimate... (si us fa falta alguna dada més, m'aviseu i us la dic) bé, espero que m'ho pugueu sol·lucionar, per favor.
Si teniu un mòbil amb sistema Android, no hi ha cap impediment per tenir-lo en català, en principi és vàlid per a tots els models i versions superiors a la 2.0. Només heu d'accedir al App Market i instal·lar l'aplicació MoreLocale 2. Podeu accedir des d'aquí a descarregar a l'aplicació: https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.co.c_lis.ccl.morelocale Obriu l'aplicació i a la llista que surt, només heu de triar l'idioma Català (no estan ordenats per nom, per la qual cosa heu de mirar bé la llista). Si no surt a la llista, podeu donar-li a MENU -> Add Locale i emplenar els paràmetres de la següent manera: Label: Català Language: ca Country: AD Variant: (deixar en blanc) Feu click a OK i tindreu el sistema Android totalment en català.
mireu, fa no aplega a un mes em vaig comprar un teclat nou, i està connectat amb usb al meu portàtil. el cas és que des fa uns dies, de vegades el meu teclat va sol. sense jo escriure res, es prémen soles les telces "f" o "8" i no paren d'escriure's fins que li dono al borrador. la cosa és que molesta molt, quan passa, i el teclat és nou i a més és de la empresa "Apple" així que no sé que pot ser, però si algú té una lleugera idea, per favor, que em respongui!! gràcies per adelantat!!