Flog.cat i, en el seu nom, l'administrador principal d'aquesta pàgina, ha estat nominada a candidata del premi a una iniciativa concreta de promoció de la llengua i cultura catalanes, en concret per la nostra exitosa http://www.flog.cat/youtube-catal%C3%A0 campanya de Youtube en català . Els premis s'emmarcaran dins del 2n Congrés de Serveis Lingüístics de Territoris de Parla Catalana (Congrés Convit). L'objectiu del congrés és compartir experiències i inquietuds, i proposar eines i estratègies que permetin l'adequació al nou context social i que responguin a les necessitats presents i futures. En aquest context, la immigració i l’empresa són els dos eixos en què pretén aprofundir el 2n Convit. La resolució del jurat es donarà a conèixer el proper divendres 25 de Març al Centre d'Art Cal Massó (c/ Pròsper de Bofarull, 7), Reus (Baix Camp). El congrés té el suport de l'Ajuntament de Reus, la Direcció General de Política Lingüística del Govern de Catalunya, el Consorci per la normalització lingüística, la Diputació de Tarragona, la Universitat Rovira i Virgili, e-cambra Reus, la Xarxa Vives d'Universitats, el Govern d'Andorra, Govern de de Perpinyà i la conselleria d'Educació i Cultura del Govern de les Illes Balears. Més informació: http://congresconvit.cat/premis-convit.php --------------------------- Des de flog.cat agraïm molt especialment l'interès i la nominació a la candidatura al premi. A vore si hi ha sort!!! Algú vol acompanyar-me? :P
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#1
mltes felicitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaats per la nominaciooo!!! :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
Raquel Canet Sancho
#2
UA, però que em dius? QUE GUAIIIIIIIIIII!!!!!!!
Ara em senc més orgullosa que mai de formar part d'esta gran familia :D
ENHORABONA X 1000!!!!!!!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#3
Moltíssimes felicitatats! N'estic ben orgullós de rondar per qui!
Per cert, Reus és al Baix Camp, no al Tarragonès. T'ho dic per què si ho dius allà segurament corris perill... xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gràcies, Dídac
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#5
Moltes felicitats!!!! Me n'alegro moltíssim! ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#6
Enhorabona!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#7
wiiiii :P
Sigues el primer a qui li agrada això.
El 2n Congrés Convit es podrà seguir en directe per Internet des de l'adreça
http://cultura.gencat.cat/endirecte
El dinar de cloenda i el lliurament dels Premis Convit serà entre les 14.15 h i les 16.30 h del divendres 25
Sigues el primer a qui li agrada això.
Al final em vaig portar el premi en nom de tot flog.cat!!!!!!!!!!!!!!!
Després tractaré de publicar tota la informació i fer un resum!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#10
Dani, moltíssimes felicitats. Amb tot el curro que dus damunt, te'n mereixes cinc com eixe :)
Espere el resum! xdd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Raquel Canet Sancho
#11
eeeeeeeeehhhhhhhhhhh, QUE DE PUTA MARE, enhorabona rei!!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#12
De cine! Felicitats a tots!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#13
Genial! moltes felicitats! :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gràcies a tots!
Estic esperant a que es publiquen les notes de premsa i actualitzen la web del congrés per publicar un comunicat des de flog.cat i explicar-vos com va anar la cloenda del congrés Convit.
Esperem que demà siga així.
Sigues el primer a qui li agrada això.