Daniel OG
#0
Segons informa Valencianisme.com (http://www.valencianisme.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2839&Itemid=48), ADIF no va atendre una consulta d'un passatger discapacitat per haver sigut formulada en valencià. L'empleat d'ADIF el va "avisar" que si li "parlava així" tindria un "problema", ja que no li contestaria la petició si se li adreçava en eixa llengua. "Hábleme en cristiano". Aquesta frase imperativa i despectiva va tornar a sentir-se a finals del mes passat al País Valencià. Els fets van ocórrer el 28 de gener a l'Estació del Nord de València quan un veí de Carcaixent (Ribera Alta) va preguntar a l'oficina d'atenció al client què havia de fer per creuar les vies amb el seu acompanyat que es desplaçava amb cadira de rodes. Davant d'aquests fets tan greus, us anime a aportar el vostre gra de sorra i enviar la següent plantilla de correu electrònic a Adif ( http://www.adif.es/va_ES/faq-contactos.shtml ), en especial als següents correus electrònics:
Sigues el primer a qui li agrada això.