Albert
#0
Veient que per unes o per altres el subfòrum de Videojocs està mort i els pocs jocs que hi ha són flash o xorrades (encara que graciosos, per altra part :P) he decidit obrir aquest tema per a parlar de forma àmplia sobre el panorama dels jocs. Opinem, aportem tràilers, teasers, recomanem jocs, parlem de les llumenetes de la Xbox i doneu raons per a que puga convèncer als meus pares de comprar-me una PS3 xD. Pose un tràiler que acabe de vore i em pareix acollonant: Vanquish, sortirà en Octubre teòricament. Pc/360. [youtube]GRIX0L2KSJY[/youtube] I el gameplay, més acollonant si cap: http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-vanquish/100953 Seguiré aportant si comenteu :) PD: el joc és de Shinji Mikami, creador de Resident Evil i del més recent Bayonetta.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#1
Ualà :) Té molt bona pinta, impossible de jugar pel meu nivelll...xD , per cert, el teaser és més fals.... Faré jo una "review" d'un altre joc, el Just Cause 2, algú ha jugat? És un joc sandbox d'acció amb una total llibertat i un nivell d'acció espectacular. Gameplay: [youtube]8BOtdFUDdFI[/youtube] Jo em vaig baixar el joc, però el problema que jo tinc amb els jocs és que mai tinc temps per jugar. Així que encara no l'he provat! xD Però ho faré! Aquest joc està per consoles i PC, no tinc ni he tingut cap consola mai.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#2
Vaig jugar a la demo del Just Cause 1 i ja, el 2 l'he seguit una mica perquè m'agrada informar-me de estes coses, però ja.
Del palo ambient tropical+llibertat d'acció+shooter està el Crysis, amb un nivel gràfic prou actual tinguent en compte que té uns anyets:
Crysis:
[youtube]CTLpwBreHVo[/youtube]
i la sequela, ja en ambient urbà:
[youtube]a2UCnblmOMY[/youtube]
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#3
http://alt1040.com/2010/09/trailers-videojuegos-tokyo-game-show-2010
Postaco amb uns quants trailers del Tokyo Game Show, el Asura's Wrath en particular em mola prou.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#4
Jo fins que no surti el Diablo III no pense comprar cap joc.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#5
Estic posant-me al dia amb els jocs, ara que tinc un pc estable i un internet decentet. De moment duc baixats el The Witcher, Bioshock, Watchmen: The End is Nigh i el Assassin's Creed. Darrere d'aquestos pensava anar pillant aquests altres: Borderlands GTA IV Knights of the Old Republic (I, II) Jericho Mass Effect CoD Modern Warfare 2 Worms Mayhem Gears of War Test Drive Unlimited Medieval Total War Neverwinter Nights 2 Dragon Age: Origins Assassins Creed 2 Black n' White 2 Far Cry 2 Algun must see per a PC que em deixe? xdd pd: Dídac, per al diablo III farà falta un pc de mitja gama com a mínim, eh? xdd pd2: Fable III Pc/360/Ps3? Teaser: [youtube]oFimcPwvbC4[/youtube] Review en Gametrailers: http://www.gametrailers.com/video/review-hd-fable-iii/706741 Argument així per damunt: ets el germà d'un rei tirànic, fuges, et converteixes en líder revolucionari per derrocar-lo. Trasfons més o menys de un segle XIII alternatiu, rol en 3a persona, espases, rifles i mooolta llibertat i decisions morals. Ha sortit el dia 29 en les nostres tendes, així que profit.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#6
Tens raó, Tork. De totes maneres si instal·lo cap joc al windows ja em va malament així que res. -.-'
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#7
Jo avui m'he tornat a instal·lar el Diablo II xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
daniel
#8
Un dels jocs més acullonants als que he jugat és la saga d'Assassin's Creed: M'he comprat els tres jocs (Assassin's creed, Assassin's Creed II I Assassin's Creed Brotherhood) i ara vaig a per el quart que es veu que és una passada. Serà l'última entrega de la saga Assassin's Creed: Assassin's creed Revelations o se sabrà tota la veritat del personatge principal de la serie. El recomano molt.
Plataformes: PS3/xbox360/PC
Aquí us deixo el tràiler de la quarta entrega: http://www.youtube.com/watch?v=4K39UWxdm0U
Salut ! Disfruteu-lo
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#9
Que surti la open beta de Path of Exile!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#10
Per cert, de què va l'Assassin's Creed que no cagueu tots amb ell? xdd
Sigues el primer a qui li agrada això.
daniel
#11
L'assassins Creed és una saga que tracta sobre una germandat d'Assassins que tracten de protegir la humanitat dels malvats templaris. Com la intenten protegir? Intenten evitar que caigui en mans dels templaris uns artefactes anomenats "frutos del eden" que tenen el poder de destruir tot el mon conegut. Durant la saga van succeint un seguit de coses que fan que estiguis enganxadíssim al joc i que et vagis pregunatant coses sobre el joc i que pas a pas aniras descobrint, secrets, revelacions misterioses...
He intentat explicar-ho el millor possible, però segur que tal i com ha quedat no és ni la meitat d'espectacular que el joc de veritat. Molt recomenable, de veritat.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#12
Gràcies, em rumiaré la seva adquisició. ;)
Sigues el primer a qui li agrada això.