JumpyOi
#0
Shoya Tomizawa, de només19 anys, no va poder sobreviure a les greus ferides que es va produir en el brutal accident que va patir durant la prova de Moto2, al Gran Premi de San Marino i va morir a les 14.20h. El pilot japonès va perdre el control de la seva moto quan rodava en quarta posició en la volta dotze i va ser atropellat per Alex de Angelis i Scott Redding, que venien per darrere i no el van poder esquivar.
El metge del Mundial, el doctor Claudio Macchiagodena, ja havia avisat de la gravetat del seu estat: "Es troba al límit, lluitant per la seva vida. Té traumatismes cranials, abdominals i toràcics i hemorràgies internes. Ens ha costat molt reanimar-lo per mantenir les seves constants vitals."
Scott Redding també es va veure involucrat en la caiguda, la seva moto va xocar amb la de Tomizawa i, encara que va ser traslladat a l'hospital de Cesena, la seva situació no és greu.
Aquí teniu un video on es veu bastant bé la repeteció de la caiguda: http://www.rtve.es/mediateca/videos/20100905/accidente-mortal-moto2/868174.shtml?ref=nf
Font: http://www.marca.com/2010/09/05/motor/mundial_motos/1283685691.html
Ànims a tots els seus familiars, als seus seguidors, amics, etc.
Què descansi en pau, espero que hagi pogut aprofitar els seus 19 anys de vida com mai, disfrutant amb la seva moto. :|
R.I.P, DEP...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#1
Ànims..., quina llàstima la edat...era molt jove :(
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#2
Doncs si es una llàstima, tenia molta vida per davant. I a sobre el pobre Alex de Angelis i Scott Redding es culparàn tota la vida, els sabrà el doble de greu :(
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#3
Ho he llegit de per ahi...
tela....... pobre... 19 anys... quina ràbia!!! i a més fent, supose que una de les coses que més li agradaria... aix....... una llàstima...
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#4
Bueno, sempre el recordarem a flog.cat, jeje
Una mala sort morir als 19, li quedava tota una vida per davant que se li envà de les mans...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#5
Jo no el coneixia, no m'agraden les motos ni res d'això, però em sap greu, sobretot per l'edat, i per la forma de morir.
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#6
Jo tampoc el coneixia, però justament estava al sofà parlant amb el meu pare i van fer les repeticions, i finalment va morir. Llavors vaig pensar en compartir-ho amb flog.cat =/
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#7
Des d'aquí el nostre petit homenatge a aquest xic japonès que ha mort d'esta manera tan desgraciada.
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#8
No espereva menys de tu Dani, jeje
Jo crec que no era molt bo, crec jo...
però bé, estava a moto2, és per algo :>
Sigues el primer a qui li agrada això.