#0
Contesta a aquesta enquesta. IMPORTANT: Si selecciones la opció "altres", "enllaçant des d'altra pàgina", etc. afegeix un comentari ampliant la resposta. I si has de fer alguna observació sobre la teua resposta siga quina siga, fes-ho :) Moltes gràcies per participar, és important per a nosaltres. :^^: Els nous usuaris són convidats especialment a contestar-la ja que s'inclou a l'e-mail del "pack de benvinguda"
Sigues el primer a qui li agrada això.
Us he conegut perquè sortia una notícia de vosaltres al Info MigJorn.
Sigues el primer a qui li agrada això.
isma_alfa
#25
Gràcies a un esdeveniment en el tuenti en el que es proposava una recollida de signautres per a tindre youtube en català.
Sigues el primer a qui li agrada això.
#26
Doncs jo el vaig conèixer perquè ma mare és professora a l'institut Tirant lo Blanc d'Elx, i em va dir que hi havia una xarxa social en català i que em podria unir. Després de molt de temps em vaig recordar que existia esta xarxa... i aquí estic. :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
Jo la he conegut per un enllaç al facebook a la web Catalunya t'estimo
Sigues el primer a qui li agrada això.
#28
Era al Facebook, i d´enllaç en enllaç no sé com he anat a parar aquí
Sigues el primer a qui li agrada això.
L'he coneguda quan he volgut signar la campanya 'Youtube en català"
Sigues el primer a qui li agrada això.
Miquel Bravo i Franch
#30
Jo l'he conegut per mitjà d'un comentari al diari avui....
Sigues el primer a qui li agrada això.
Pere
#31
Doncs va ser fa temps i no me'n recordo exactament a quina web ho vaig veure, suposo que devia ser vilaweb o racocatala, però no n'estic segur.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Raquel Canet Sancho
#32
Mmmmm, vau aparèixer al face per la campanya de youtube en català!
Sigues el primer a qui li agrada això.
#33
He conegut flog.cat per la campanya penjada al facebook:
Descobreix la nova música en català
SPOTIFY EN CATALÀ
Campanya per aconseguir que Spotify ofereixi el seu servei també en català. Signeu per la llengua!
Spotify en català. Campanya online per tenir Spotify en llengua catalana
www.flog.cat
Campanya en línia per recollir signatures per tenir Spotify en català
Sigues el primer a qui li agrada això.
#34
Us he conegut des d'un enllaç d'Acció Cultural del País Valencià
Sigues el primer a qui li agrada això.
JO US VAIG CONÈIXER PER UN ENLLAÇ DES DEL DIARI ARA PER LA VOSTRE CAMPANYA: "SPOTIFY EN CATALÀ"
SALUTACIONS A TOTHOM
Sigues el primer a qui li agrada això.
#36
Altres. Vaig intentar posar el facebook pero fent facebook.cat i em va sortir això.
Sigues el primer a qui li agrada això.
ivan bofill Arasa
#37
De casualitat: pensant-me que clicava al facebook en català en comptes d'ells us he clicat a vosaltres i primer em pensava que era una novetat del facebook, però després ja he vist que no i m'ha agradat.http://forum.flog.cat/post.php?tid=177#
Sigues el primer a qui li agrada això.
#38
Us vaig conèixer per casualitat. Volia veure si trobava spotify en català, buscant amb el google vaig veure la vostra campanya i em vaig apuntar. Darrerament sempre que puc intento demanar la possibilitat de fer servir el català per internet i és una vergonya. A la banca per internet (ING, selfbank, activobank, openbank etc....), quan faig el comentari sobre el català sempre em responen que fan servir "el idioma de todos". Crec que ni el Santander té l'opció de banca "online" en català, això deixant de banda el fer els contractes i tenir la documentació en català.
El cas és que Selfbank és de "La Caixa" i Activobank és del Banc de Sabadell. Com volem demanar al Santander o ING que posin webs en català si ni La Caixa ni el Banc Sabadell ho fan als seus bancs "online"?
A Triodos (nou banc holandès a Espanya) em van dir que ja ho estan preparant.
Si us sembla bé prepararè unes cartes per enviar a aquests bancs (primer als catalans). De tota manera per tenir efecte hem de ser molts. Hauriem de tenir la possibilitat de contactar amb altres webs per poder enllaçar amb aquestes campanyes pel català perque veig que hi ha poca gent per aquí.
Salutacions cordials a tots
Sigues el primer a qui li agrada això.