Talia
#0
Wuola xiquetes i xiquets, flogueres i flogueros xD
Tinc una assignatura on hem de fer un reportatge, i el meu grup hem triat parlar sobre el graffiti.
Més exactament centrant-nos en l'eterna pregunta de: graffiti, art o vandalisme?
La majoria de vosaltres pensareu que de tot hi ha, no? però m'agradaria que es centrareu per una! Encara que si voleu opinar i tal, podeu dir el que volgau!
Vinga! a veure si d'aci puc treure dades pel treball! :D jajaja
Les gràcies adelantades! =)
PD: Graffiti no són ni pintades ni firmes xorres.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#1
Com molt bé ha plantejat Republicana "el Graffiti no són ni pintades ni firmes xorres", i és en el que es basa la gent per dir que el grafitti és vandalisme, perquè això sí que es fa sense cap permís i on fa mal. Així que el Grafitti (si és amb esprais ecològics i es fa en un lloc on no perjudica a ningú) és una manera com altres d'expressar-se i fer art :) També hi ha molts casos de negocis que han fet ma de grafitteros per decorar l'exterior del seu negoci.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Eloi
#2
depén d'on i com.
Generalment es pot considerar forma d'expressió, però de vegades no és més que vandalisme, malgrat que no ens agradi.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#3
Mulla't a l'enquesta home...!! 8-) :D:D:D jajajaja
;) Entenc q no et puguis decidir...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Olga Cor
#4
;)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#5
we! una més!!
jolin vaaa... voteu i comenteuuu, que ho necessitooo...!! tiririri xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#6
Jo crec què es art, conec a bastants grafiteros, però no de firmes, ni de coses xorres, algo maco, jeje
es la forma d'expressar sentiments, i coses..
a mi m'encanta...
però depèn quin.
:)
JUMPY
Sigues el primer a qui li agrada això.
#7
Centrant-nos als graffitis és art, ara tota aquesta penya que va de que en saben molt i foten uns xurrus que més aviat fan mal a la vista que s'ho facin mirar...
D'altra banda un tema interessant serien les pintades que molta gent (per no dir tothom) ho qualifica de vandalisme i no é així.
En aquesta societat als grups minoritaris no ens deixen expressar-nos, estem oprimits per els grups majoritaris i una manera de difondre els nostres pensaments, la nostra manera de pensar, és mitjançant pintades a les parets.
Un exemple d'això pot ser totes les pintades a les universitats i a les mateixes aules d'aquestes en contra Bolonya.
Apa salut!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#8
bé...
jo opino semblant a llibertaat
crec que el grafitti en si, és un art. Fer els dibuixos que fan sense haver fet primer una base i després modificant i etc. a mi em costaria moltíssim (vaja ja en un paper esborro 1000000 cops), de manera que és un art i necessites talent...
ara fotre una pintadeta cutre a la porta d'un edifici... no em sembla pas un art...
tot es qüestió de saber diferenciar... no totes les pintades són grafittis... :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
sergi
#9
si es graffiti i no firmes xorrass es art, si son firmess xorres es vandalisme:).
Sigues el primer a qui li agrada això.