JumpyOi
#0
Per a fer una associació d'aquests tipus a un poble, que s'ha de fer? Aquí a Canovelles hi ha una organització de Jerc, però no m'agrada...
Sabeu que podem fer? Gràcies!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#1
Parla amb algu de Maulets o de Cajei d'altre poble, ells t'orientaran ara el mes important és ser un grup de gent ja.
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#2
Sí... som uns quants :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#3
Doncs segur que a la web de maulets trobes informació, busca xd
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#4
Sí... he enviat un correu a veure que em diuen, gràcies :)
Més que res, que a Jerc, la gent que hi ha són més aviat grans, els que col·laboren en l'ajuntament, o algo així, i no m'interessa molt... bueno directament crec que es ERC xDD
bé, gràcies :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#5
Ja ens contaras que tal quedes!
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#6
haha!!
a veure... m'agradaria tenir per aquí almenys a Canovelles, i anar-nos reunint de tant i tant i així podríem organitzar concerts i tot u.u
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#7
És díficil, primer de tot tindries que tenir relaicons amb els d'altres pobles, tenir fàcil mobilitat entre els maulets del poble veí, més fàcil encara seria si fossis major d'edat, tenir temps lliure i poder organitzar-vos bé ja que és una cosa seria no només per fer concertets xD Els concertets venn després, però has de trobar lloc (si no es una cso nose on coi voldrás fer-ho) així que tornem a dir lo dels contactes(IMPRESCINDIBLE), i si organitzas tu els concertets vulguis o no haurás de treure pasta, la gent voldrà beguda i haurás de fer barra, i et tocarà currar a tu, junt amb els altres organitzadors del concertet. Si us plau, remarco que no són organitzacions per fer concertets, i més aquestes que has esmentat que almenys el que jo conec, primer és la lluita i després la festa, que de cara a la gent només és veu concerts, gresca i més gresca, doncs no, no és pas així.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Alain VIDAL
#8
Per a mi, tampoc, no confio en JERC ni en ERC. Ni en JNC, CiU, Reagrupament i Esquerra Independentista. No conec Catalunya Accio ni Solidaritat Catalana, pero, començo a fer-me una idèa sobre ells. Estat Català ? No sé que pensar. Prefereixo Maulets, CAJEI, BEA, BEN, SEPC, CUP, COS, MDT, Endavant, PSAN. Aqui, si, trobereu els vertaders Patriotes.
Sigues el primer a qui li agrada això.