Esteve juvert
#0
Avui he llegit al bloc del Renova't una entrada que m'ha fet preocupar... http://www.renovat.org/internet/xarxes-socials/facebook-tindra-moneda-virtual-propia Facebook tindrà moneda virtual pròpia .
Entre que es reserven el dret de poder vendre les teves dades, son la xarxa social mes gran del planeta amb mes de 400.000 milions de persones i hi ha gent que literalment viu més alla dins que la vida real... no m'extranyaria que estiguin pensant en fer el seu propi mon virtual...
El proxim que sera? una aplicacio de peix on puguis llogar una casa teva, anar a buscar una feina i tal rollo second life? tot plegat fa pudor.. xd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#1
Huh... no sé jo... fotolog ho va intentar amb els flodos i va fracassar, igual facebook amb això cava la seua pròpia tomba... o potser se fan de diamant? (ja són d'or)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Esteve juvert
#2
Jo crec que els funcionarà.. el poder de marketing que te facebook es incomparable al de fotolog.. si fins i tot estan per sobre als resultats de cerca al google! la paraula de moda es facebook a les pelis i a tot arreu...
A més, hi ha casos en que fins i tot la gent es tant viciada que es gasta 1400$ al farmville!! a mi del facebook ja no m'extranya re... m'haure de començar a dedicar mes al twitter (no son tant intrussius) XDD i al flog.cat, que fins i tot envieu missatges de benvinguda! :P (l'acabo de llegir jaja)
Sigues el primer a qui li agrada això.