Albert
#0
Se m'ha ocorregut una cosa (a vore si evitem una mica l'avorriment i tal xD) podríem muntar una mena de joc. [s]He pensat que podríem dir-hi cada u un grup/artista de música, i els 10 primers grups que es diguin passen a fer un rànquing. Després, cada u puntua del 1 al 5 cada un dels grups.[/s] Cada ronda que fem te dues parts, primer cada u proposa una cançó i una vegada considerem que tenim prous, passem a la part de votacions, i cada u dels que ha proposat li dona una puntuació a totes les cançons que participen en la ronda. Al final de la ronda es recompta i la cançó que té més punts, guanya. M'explique xD: Jo postege un missatge: Vote Muse, per exemple. I altre diu: Jo vote Lax n' Busto. Així fins que tingam 10 grups dels que us agradin. Quan els tingam, podem començar a votar. Digam que els grups que formen el top són Muse, Lax n'Busto, La Gossa Sorda, Arctic Monkeys,etc. Doncs votem així: Muse 5 Lax n'Busto 4 La Gossa 5 Arctic Monkeys 4 etc. Al cap d'una setmana o quan siga contem els vots i fem un rànquing de l'1 al 10. És una xorrada immensa xDD, però qualsevol cosa és bona per a evadir-se una mica. Ja de pas, proposar grups i posar algun video, el que siga :D Salut!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
ejejejjejejjejejejejejejejjejejejejjno.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
si et paguessin i fessis aquest mal servei, series despatxat. xd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
per què cregueu que encara sóc moderador? hi ha un àngel magnànim en la cima de la jerarquia (verg) xdddddd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
Tanca!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
vaaaaig. Ronda 17 (un poquet més i este tema alcançarà la majoria d'edat xdd) 1. Foo Fighters - Best of You 23 2. EMPAT: Paradise Lost - Erased / The Maccabees - Precious Time 22 3.EMPAT: Hadouken! - Crank It Up / The Strokes - You Only Live Once 19 4.Brams - Inici de Càstig al Fetge 16 Vaja tela xdddd manu no vota i així i tot guanya... Ronda 18, endavant. [youtube]dIYY5p-lg-s[/youtube] Tegan and Sara - Hell oh oh, hell no, oh oh, hell no!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
Vaja vaja, això està una mica mort.. xD
Aquí va la meva! :)
It dies today - Enjoy the silence (cover)
[youtube]8ozcTqWb0dQ[/youtube]
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
Ups, jo ja m'havia oblidat.
Aquí la meua.
Belle & Sebastian - Another sunny day
[youtube]8CPLNyopyOg[/youtube]
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
Si de nit - La Pegatina
[youtube]OuD_uBgcBUk[/youtube]
i vull que no s'apagui mai la flama de l'amor que sempre ens ha cremat i vull gaudir la vida, si de nit, al teu costat.
:)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
[youtube]PScUdYTO0UM[/youtube]
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
Xape i a votar.
-Tegan and Sara - Hell
-It dies today - Enjoy the silence (cover)
-Belle & Sebastian - Another sunny day
- La Pegatina - Si de nit
-Badly Drawn Boy - Year of the Rat
------
Vote jo:
-Tegan and Sara - Hell 5
-It dies today - Enjoy the silence (cover) 3 (l'original de REM em mola molt més :l)
-Belle & Sebastian - Another sunny day 4
- La Pegatina - Si de nit 4 (m'ha recordat a les cançons que escoltava de nen xd)
-Badly Drawn Boy - Year of the Rat 4 (curiosa)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
-Tegan and Sara - Hell 4 Melasfo
-It dies today - Enjoy the silence (cover) 1 Pèssim cover, han destrossat la cançó.
-Belle & Sebastian - Another sunny day 4 Li poso un 4 pel vídeo, molt currat.
- La Pegatina - Si de nit 3 No està malament.
-Badly Drawn Boy - Year of the Rat 5 El vídeo és molt optimista, per això ho he posat aquí.
Torkey, tu no t'has escoltat pas l'original de Enjoy the silence perquè si no sabrias que no és de REM, sinó de Depeche Mode. EPIC FAIL.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
Tegan and Sara - Hell // 5 (tegan&sara big fan)
It dies today - Enjoy the silence (cover) // 2 (l'original mola més)
Belle & Sebastian - Another sunny day // 5
La Pegatina - Si de nit // 2 (imho li sobra la veu de whisky, estaria de 5 si fora instrumental)
Badly Drawn Boy - Year of the Rat // 2
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
Confusió xd, my fail.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
-Tegan and Sara - Hell 4 és xuli, m'agrada
-It dies today - Enjoy the silence (cover) 4, a mi magrada, llàstima del súper serrell que porta. unes estisores no li vindrien malament xdddddddddd
-Belle & Sebastian - Another sunny day 2 no és el meu rollu
- La Pegatina - Si de nit 5 (sí que té veu de whisky xd i jo trobo la lletra molt maca=
-Badly Drawn Boy - Year of the Rat 2 ni fu ni fa
:)
Sigues el primer a qui li agrada això.