Daniel OG
#0
apa... ke cadascú pose els grups k més l'agraden...
- Lax'n'Busto
- Obrint Pas
- Sau
- Els Pets
- The Postal Service
- Gossos
- Los Toreros Muertos xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#27
LOS HIJOS DE PUTA
LARVA FECAL
THE KAGAS & THE MEAS
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#28
interessant...
Sigues el primer a qui li agrada això.
daniel
#29
Buuff n'hi ha molts!
Obrint Pas, La gossa sorda, Skalariak, Kortatu, The Specials i SKA en general, Reggae molt reggae com Txilum Regggae, SOJA, Bob Marley, Rebelution, Gertrudis i de més, metal com Mägo de Oz, Sonata Arctica, Avenged Sevenfold, Eluveitie, Metallica i els classics. Rock català també per suposat i més tranquileta com Manel, Els Amics de les Arts, Atonia Font... En general m'agrada quasi tot.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Yuki Soma
#30
LOS HIJOS DE.....? XD vaja nom pa un grup ......
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#31
Ara mateix no trobe dels hijos de puta, però aqui van unes quantes de larva:
[youtube]x16FCDU14WY[/youtube]
[youtube]-TCrgjSgpi8[/youtube]
[youtube]8Jnfjfnhp_A[/youtube]
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#32
Top five any 2012:
Bloc Party
Digitalism
Professor Kliq
Muse
Coldplay
Sigues el primer a qui li agrada això.
daniel
#33
I lendakaris muertos no us sona a ningú? Un grup de bojos molt i molt bo. Molt recomanables
Sigues el primer a qui li agrada això.
daniel
#34
Ah, i lavavaginas, VIH o ratas asquerosas pels amants del punk guarru xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
angel garcia del rio
#35
perdoneu per que vaig venir per practicar le llengua, no soc dels països catalans i no tinc res a veure amb els. aixi que es molt possible que a vegades degrade la llengua fins un catanyol barat (un catala ple de castellanismes vull dir)
lendakaris muertos esta be mes que be em fa gracia
despres Triana son molt coneguts, hi ha uns malaguenyos tabletom no crec que us soni ja que no son coneguts ni en la meva/seva ciutat fan una especie de rock progresiu-ska, Mago de oz despres un hadcore punk : non servium , kaos urbano, nucleo terco , mencer vermelho (en gallego) , inadaptats.
Estopa una mika mes comercial que el d'abans, i en català obrint pas te moltissima calidat pero l'estil i personalitat de la gossa sorda m'agrada molt mes altres com lax o sopa de cabra no em fan la mateixa gracia però la veritat que ara estic escoltant els teus somnis m'eeeeeencanta akesta canço
Sigues el primer a qui li agrada això.
Guillem Hita
#36
THE PEPPER POTS
THE GRAMOPHONE ALL STARS
SANJOSEX
GUILLAMINO
SAU
SOPA DE CABRA (MILLOR GRUP DE ROCK CATALA EVER)
MANEL
ELS PETS (D'AQUELLA MANERA)
JAMIROQUAI
FUNDACION TONY MANERO
BRAND NEW HEAVIES
BLUR
PULP
OASIS
SO MOTOWN EN GENERAL
ANNA ROIG I L'OMBRE DE TON CHIEN
Sigues el primer a qui li agrada això.
#37
mmm, favorits és correcte? Jo em pensava que es deia preferits
Sigues el primer a qui li agrada això.
joan
#38
Mago de oz, Rhapsody, hammerfall, Baron rojo, Iron maiden, ac/dc led zeppelin, Manowar, obrint pas, la gossa sorda, revolta 21, Kiss, i mogollon més!
Sigues el primer a qui li agrada això.
#39
Escolteu aquest gurp català, us molarà tant als Metaleros com als poperos jejee
https://www.youtube.com/watch?v=3F16n4TWB1Y
Sigues el primer a qui li agrada això.
Per poder exposar tots els grups que m'agraden farien falta pàgines i pàgines plenes de noms. Crec que dient que dins la biblioteca del meu telèfon mòbil tinc més de mil tres-centes cançons ja queda prou clara la meva melomania. Tot i això, he de dir que em falta moltíssima música per recol·lectar. En aquest comentari simplement em limitaré a explicar quina és la música que més m'ha influït en el que porto de vida, així que m'abstindré d'enumerar una llarga sèrie de grups i només diré els gèneres que més m'agraden i els grups més representatius d'aquests.
En primer lloc, tot i que intento diversificar els meus gustos escoltant tota mena de gèneres musicals, com ara ska, metal, funk, new wave o música electrònica, tinc una considerable tendència a escoltar punk i rock alternatiu principalment internacional. No em desagrada el rock nacional, però crec que no és comparable al provinent de països de parla anglosaxona. Dins del que m'agrada del punk rock, cal que destaqui llegendaris grups com són Ramones, Sex Pistols i The Clash. També altres més actuals com Rise Against, amb una tendència més hardcore punk. Aquesta música ràpida transmet un sentiment de revolució contra el sistema molt enèrgic amb el qual m'identifico. Respecte al rock alternatiu, hi ha una diversitat tan considerabe que és molt difícil agrupar les diverses bandes que m'agraden dins d'un mateix gènere, com a molt puc posar com a exemple gèneres com el grunge, amb grups com Nirvana i Smashing Pumpkins, i l'indie rock, amb grups com Arctic Monkeys. També he d'afegir a bandes com Red Hot Chili Peppers, Muse i Radiohead, els quals m'han influït considerablement a l'hora d'interpretar i compondre amb la guitarra i el baix, instruments amb els quals porto més d'un i de dos anys tocant, respectivament.
Tot i que mai he anat a classes de música, ha estat gràcies als amics els quals em van introduir a aquesta música que hagi acabat dedicant una considerable part del meu temps a la música. Sempre he tingut la sensació de no saber-ne prou, així que intento no limitar els horitzons dels meus gustos musicals i conèixer nous móns amb cada nou grup que escolto.
Mauro José Abbona
Sigues el primer a qui li agrada això.
#41
Ofereixen préstecs entre particulars sense cap cost per avançat a raó de 2%
Hola ofereixo EURO individual 2.000 préstecs a 1.000.000 euros
qualsevol persona capaç de retornar amb interessos a una taxa baixa
2% .We són persones que ofereixen préstecs entre
Les persones que necessiten greu per a les petites empreses, que
la concessió de préstecs locals i els préstecs internacionals a les persones
a tot arreu i sense càrrecs anteriors. Nosaltres no nécessitons molts documents.
Préstec just i honest i fiable. Poseu-vos en contacte amb nosaltres avui mateix i permeti'ns ajudar a obtenir el crèdit que necessita de forma segura i evitar
i estafes, mentre que la subscripció d'un contracte de préstec entre particular, de debò.
Poseu-vos en contacte amb nosaltres per e-mail:
Sigues el primer a qui li agrada això.