Dèlia
#0
La setmana passada, uns amics van anar d'excursió a figueres, i mireu quina sorpresa es van trobar en un carrer. Hi hauriem de ficar remei...és vergonyós
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#5
Ben bé no ho se, ja preguntaré a la que m'ho ha passat
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#6
m'ho dius i hi vaig ja a posar-hi remei xd no ho entenc, si a figueres hi corren els maulets sempre :S
Sigues el primer a qui li agrada això.
minyi310
#7
a Terrassa si hi han pintades o coses així és fa una batuda , per exemple ara estan posant cartells d'unes ovelles roses per noseque de st. Valentí i vam fer una batuda i les vem arrencar totes o casi totes , ens anomenavem escamot st. Jordi jajajajjaa
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#8
Ei doncs molt ben fet, s'ha de tenir iniciativa! xD I més per les festes consumistes com aquestes..
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#9
Jaja, llàstima que no sóc de figueres, sino hi correria jo també :P
Sigues el primer a qui li agrada això.
minyi310
#10
Clar que si quedada flog.cat a figueres i ho treiem jajajja
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#11
Hi estic d'acord jaja
Sigues el primer a qui li agrada això.
Alain VIDAL
#12
"Skailed". Molt aviat seré en vacances. Vols que vingui a buscar-te amb el meu cotxe i irem a Figueres a veure si hi ha hagut canvis ? Soc indignat per 2 coses : El logo de la falanxe, ben segur, i també de veure posat "Calle Tramontana" enlloc de "Carrer Tramuntana". Si vols, irem a veure aquesta pancarta "més de prop", tu i jo. Entrem en contacte amb Maulets d'allà ?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#13
ei però a on és això? de veritat, jo no en tenia conciència que existís :S
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#14
És a Higueras del Ampurdán xDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#15
no m'agrada
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#16
Era blooomaa no t'enfadis, va!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Moisito
#17
Oh és horrible, Déu meu, i escrit en una llengua que parlen més de 500 milions de persones al món -entre les quals tots els presents-. S'haurà de fer alguna llei nazi per prohibir-ho i multar a algú.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#18
No és per estar en castellà, és pels símbols feixistes del règim franquista i perfavor deixa de fer el troll, tots sabem ja de que vas.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Moisito
#19
Ah, doncs no m'hi havia fixat, és veritat, hi ha el yugo y las flechas. M'he equivocat :P. En fi, doncs que el treguin i el posin en un museu, tampoc n'hi ha per tant.
Sigues el primer a qui li agrada això.