Daniel OG
#0
El PP torna a tirar altre cop de propaganda nazi quan no li van les coses bé.
Ara ha llançat una falca radiofònica en contra, explícitament, del català, de que el Català es parle a la franja de Ponent.
Una falca nazi en tots els sentits.
Podeu escoltar l'indignant àudio en la font de la notícia: http://www.publico.es/espana/278544/audio/pp
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#1
M'he quedat sense paraules.
No, espera, repugnant és la paraula. Una volta més, mostra indignant del centralisme que ens volen imposar, de la castellanització imperialista i del poc sentit comú d'aquells que segueixen votant i donant suport a aquesta chusma.
És vomitiu.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#2
Albert, +1.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Andres Castillo Bonilla
#3
bfffff, el PP mai parla en sentit, que incults!!!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Andres Castillo Bonilla
#4
el noi que comenta en la pagina eixa te rao :
"""Lo que no es ni medio normal es lo de "pero... ¡¿cómo dice usted?!". Parece que le haya escupido en la cara, vaya tono. Si tiene la bondad de darle una indicación, si no entiende la lengua, lo que podría hacer es decirle "perdone, no entiendo, ¿me lo podría decir en castellano?". Qué anuncio más sin sentido. Esta señora analfabeta debería saber que existen más lenguas aparte de la suya, y no alarmarse porque alguien no le contesta en castellano. Educación y cultura! y ante todo, respeto."""
al menys hi ha algu que parla amb sentit...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#5
"Seguramente que a ti tampoco te parece normal"
el que no em sembla normal és que no puga utilitzar l'idioma que a mi em done la gana. I menys a la meua terra. Collons!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#6
Jo crec que la majoria de gent que vota al partit popular són gent inculta, mal informada o menjables de cap fàcilment, perquè sino jo tampoc li trobo la raó.. cal dir també, que per als mitjans de comunicació, o per on s'enterà la majoria de gent, casi mai hi posen res dolent del PP, i ara, per culpa del zapatero que esta fent malament les coses, l'estan atacant per tot arreu(televisió,ràdio... tots els mitjans de comunicació) I no m'extranyaria gens que a les pròximes eleccions guanyes el PP, de fet, no m'extranyaria no, es que ho tinc casi claríssim... És molt trist, però en temps de crisi quan la gent ho passa malament i comença a tenir por, no són capaços de veure més del que els interesa...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#7
La veritat és que tot sembla indicar que a les pròximes generals guanyarà el PP, i aleshores si que podem anar preparant-se perquè van a donar-nos fort...
Perquè com bé dieu, quan arribem a un punt en el que la gent vota a uns o altres per por ja està clar que som carnassa de ultradretans...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Notícia cultural.
Novetat editorial: llibre sobre el doblatge a València, de Vicent Artur Moreno: "La dècada prodigiosa. Una odissea de l’espai comunicatiu valencià. Els orígens del doblatge a RTVV (1989-2000)", València: Denes Editorial, 2010.
Sigues el primer a qui li agrada això.