Daniel OG
#0
Estic fins als ous de gent que es diu independentista i que desconeix que demà dia 9 d'octubre és la diada nacional del País Valencià, i només es preocupa perquè el dia 12 és la "festa de la raça" espanyola. A tots aquests els dic: Aneu a prendre per cul! Ala... ja està tot dit... i alleujat... Dit això... bona diada demà!!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#10
bon dia sí.... però diada... va a ser que no. per cert, allò de la "festa de la raça".... abans es deia així, el 12 d'octubre, dia de la raça espanyola... per a que vegeu
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#11
ups... doncs... no ho sabia...
mala raça estan fets... xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#12
còpia barata del dia de la raça feixista instaurat per Mussolini ;) (si, el de la papada gegant) que a la vegada s'ho va copiar del gremlin bigotut conegut com a Hitler.
nom totalment absurd, perquè a l'Estat espanyol i a Itàlia no tenim una raça definida, som tot mescla :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#13
"el de la papada gegant", " el gremlin bigotut", jajajajajajaja
Tots som mescla de tot... pse
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#14
buf, es que es vore una foto de mussolini en un llibre de història i, aleeee, sols veus que papada xD
clar que tots som mescla, el problema es què hi ha gent que s'empenya en classificar-ho tot per races...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Adrià
#15
:hurra:
Hi ha gent que va de gran independentista però realment tan sols és un gran bocamoll que per no saber no sap ni per què vol la independència de la seva nació (si és que sap què vol dir nació.. Catalunya no és cap nació, tan sols n'és un fragment).
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#16
De aquestos en conec la tira ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
minyi310
#17
Millor independentistes així que no pas faxistes no???
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#18
També es veritat!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#19
bo, d'una forma o ara son veus i vots a favor... cert és. :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Adrià
#20
però gent que només vol la independència de la Comunitat Autonoma de Catalunya és que no sap el què vol, perquè la CAC tan sols és una part del Principat (que conté l'actual CAC, la franja d'Aragó, i la Catalunya Nord), que a la vegada tan sols seria una quarta part del país (Principat+PV+Illes Balears). Dir que només es vol la independència de "Catalunya" és com dir que volem la independència sense les comarques d'osona, el baix penedès i l'alta ribagorça (per dir algo) :rendicio:
Així que de Catalunya només n'hi ha una, i és TOTA CATALUNYA (de dalt fins abaix, de Salses a Guardamar, i de dreta a esquerra, de Fraga a Maó)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#21
mmm...
Els valencians som del País Valencià i dels Països Catalans, que per alguna cosa es diuen Països....
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#22
Hi ha gent al PV (a banda de'n Josep Guia) que li diu Catalunya a tota la nació.
Jo abans li deia Catalunya a tot i em quedava tan ample, però no per això era cap imperialista ni centralista. De fet jo sempre he apostat per una descentralització en vegueries i governacions i en cap cas en un estat unitari.
Però no sé, ara em pense que no és viable ixe terme per molt que ho diguera Fuster al "Qüestió de noms". Ara veig que allò millor és una confederació d'estats sota el nom que siga.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#23
El problema és...quin nom? Perquè hi ha molts al PV que muntarien en còlera si nombraren la confederació com a Països Catalans.
No és el meu cas, em pareix lògica la denominació, però convendria un consens al respecte...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#24
Ara pareix que el nom adient seria EURAM (Eurorregió de l'Arc Mediterrani). :S
Sigues el primer a qui li agrada això.