acuditscatalans
#0
Bones a tots i a totes!
Us explico la situació i després dieu que en penseu:
dimecres 15 vaig assolir quedar 1r al ranking amb 400 vots i escaig, i Acudits_visuals va quedar 2n amb 200 vots.
resulta que dijous un amic d'una amiga de l'acuditsvisuals va oferir-li un gold per a dues setmanes gràtis, i com no, va acceptar. En veure-ho vaig anar a parlar amb aquest noi i em va dir que em donava el gold a mi també, i vaig pensar que els administradors del flog.cat no tindrien res en contra de prolongar el premi i aixi aconseguir jo 1 mes i mig de gold, però no va ser aixi. A les normes diu que no es pot donar el premi a algú que ja és gold, però en el moment que vaig guanyar no ho era!
Creieu que els del flog.cat han de donar-me el gold o no?
responeu, el poble és qui mana! (o en aquest cas la resta d'usuaris!)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Llegeix les normes. Normes: en el moment de fer l'entrega del premi No és per capritx, és impossible fer gold a algú que ja és gold, i els premis són premis, damunt faltaria que els administradors tinguérem més molèsties per donar-los i haguérem de estar esperant a que et caducara el gold que tens.
Sigues el primer a qui li agrada això.
acuditscatalans
#2
perdona dani, però es pot "renovar", tu pagues i es suma el que hagis posat de nou.
em sembla una injusticia que aquests 400 vots i totes aquestes persones que han descubert la campanya del flog.cat gràcies a la propaganda que n'he fet, no m'hagi servit per a res (a nivell personal, a nivell colectiu ha servit per impulsar la campanya, obviament)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Adriana Rius
#3
i si algú q queda primer ja és gold, no es podria donar el gold al que ha quedat segon?
Sigues el primer a qui li agrada això.
#4
Sí. Si el primer ja és gold, el gold se'l donem al segon si compleix les normes. ;)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Eloi
#5
home adri.. jo també el vaig pedre i havia guanyat amb 700 i picu vots. Potser no m'agraden les normes.. però són com són. Ja m'agradaria a mi que me l'hagueren donat. Però en fi..
Sigues el primer a qui li agrada això.
sergi
#6
less normess son les normes no:O?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dafne
#7
doncs si, les normes son les normes!
pero segur que et tornaran a votar,
cuan se't acabi el gold que tens.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Skaman7
#8
averem fijo que aconsegueixes els vots altre cop
i mes ara sent gold
i entra gent de tot arreu a la pagina i et vota perque la pagina esta molt be i els acudits, etc etc
Com t'ha dit ja alguna gent aprofita lo que tens i despres disfruta del que et podra vindre
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#9
En certa manera entenc l'Adri, però bé... com han dit les normes són les normes...
si això es permetés sempre guanyaries més o menys els mateixos... i tampoc caldria, crec
un petonet!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#10
xDDD
A mi em va passar el mateix XDD
així a ja passo xD
i compleixo les normes jajaja :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Llorenç
#11
Si ja ets gold es cosa de la vida, si el dani diu que no se't pot donar pues llastima...
_____
visca cat
Sigues el primer a qui li agrada això.