Daniel OG
#0
Aquesta publicitat d'empreses de continguts per a mòbils es pot veure a Fotolog i altres pàgines web dirigides a joves. Són només dos exemples. Hi ha molts més. Em sembla horrible. http://www.imagecross.com/ http://www.imagecross.com/
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#1
Hey Berlin!
Has guanyat molts punts en l'escala social antimasclista!
A mi també em va sorprendre veure aquest tipus de publicitat...
algú sap com es pot denunciar?
Per què això no deixa de ser un maltractament cap a la dona, l'està inferioritzant i ridiculitzant...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#2
Queixa't a Fotolog, ja que és un dels llocs on apareix. Fes referència a la imatge en concret.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Aina
#3
sí, ho he vist molts cops al flog i és vergonyos...
i això és el que ven!
Sigues el primer a qui li agrada això.
musicatalana
#4
Aquests són dos exemples de publicitat, pero el tema masclisme apareix a moltissims llocs més: als llibres, a la música, al cinema, a les series televisives...
I despres pregunten pk ara sta augmentan el masclisme... tot es questió d'educació i de no deixar de lluitar, crec que aquests ultims anys la lluita en contre del masclisme ha baixat una mica, i per aixo aquest augment de "menja cocus" per tot arreu i a causa d'aixo l'aparicio de noies i nois que els hi sembla normal i correcte la conducta masclista.
apa fins aqui el meu comentari!
salut!
Sigues el primer a qui li agrada això.
acuditscatalans
#5
uala ja veus.. jo vaig flipar ô.Ô
aquest tipus de "mini jocs-propaganda" haurien d'estar prohibits..
quan haguem aconseguit el fotolog en català començarem una campanya antisexista ;)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Adriana Rius
#6
q triist això..
quan surteen al meu fotolog em fa una ràbia.. aggg
Sigues el primer a qui li agrada això.
Eloi
#7
teniu tota la raó del món..
és molt trist.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joanot
#8
no és trist, es el que ven.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#9
Jo em vaig donar d'alta fa molt de temps.
però cada dia em treien un 1 € i pico. xD
vaig donar.me de baixa tot abans ke vaig poder.
i me germana, no se q va tocar
ke amb akestes coses de disparar van
començar
a enviarle missatges, ke per rebrels costava dineerss xDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
#10
Si, és el que hi ha, però si les mateixes dones no fem res i ens limitem a dir "oh, és el que hi ha", no avançarem gens, s'ha de tindre una actitud més activa!
D'altra banda aquest només és un dels molts exemples que tenim al nostre voltant.
En una relació de parella, amb les relacions amb els amics, amb les relacions amb els pares, amb totes les relacions socials el masclisme encara persisteix, el problema és que tenim moltes actituds masclistes normalitzades les quals ni les pròpies dones les veiem.
Hi han molts col·lectius antipatriarcals i antimasclistes, us animo, dones, a que hi col·laboreu i almenys totes juntes podrem fer algo per aquesta lluita.
Apa, salut!
Sigues el primer a qui li agrada això.