Visualització sol post
Wilston
#0
Sala i Martín: "Estic fins als nassos de la gent que no és radical. Si els EUA s'haguessin deixat portar pels no radicals, avui serien una regió d'Anglaterra" "Ens tenen agenollats, amb cap per avall, i quan algú aixeca el cap li donen cop i tothom insultant-lo" L'economista Xavier Sala i Martín va manifestar durant la tertúlia a El món a RAC1, i en referència al finançament, que "em sembla fatal". "Tot el que jo sento em sona propaganda", va lamentar, a més d'indicar que el nou acord "viola l'Estatut en diversos llocs". L'economista va enumerar les diferents infraccions de l'Estatut existents en el pacte, com ara "la trampa de posposar els diners en el temps" i assenyalar que "falten 1.400 milions". També va recordar que "totes les comunitats estan per sobre la mitjana", fet que "s'aconsegueix fent trampes", com ara incloure Mossos d'Esquadra o presons, "que no sumen a Extremadura". "Això et permet dir que estàs sobre la mitjana", va denunciar, a més de remarcar que "quant a competències no estem per sobre la mitjana, tal com diu la propaganda oficial d'arreu". Igualment va negar que Catalunya quedés tercera en renda per càpita, tal com fixa l'Estatut. "Ens han venut la moto, i tampoc no hi ha garantia que es complirà, perquè tenim un govern espanyol que incompleix les promeses de manera patològica", va remarcar, a més de definir el finançament com una "venda de fum molt ben orquestrada". "És una qüestió de dignitat, el que està passant és com si el sheriff de Notthingam va al bosc i et roba 100. Pactes amb ell i arribeu a l'acord de que només te'n robaran 50. I el dia de venir a recollir els impostos, incompleixen l'acord i te'n roben 80", va explicar. Sala i Martín lamenta que això passi després de "boicots, d'anar per Espanya i que t'insultessin només posar el peu a l'aeroport". "Per dignitat algú hauria de dir que ja n'hi ha prou", va pregar, atès que "no podem deixar que ens trepitgin d'aquesta manera". L'economista considera que "ens tenen agenollats, amb cap per avall, i quan algú aixeca el cap li donen cop i tothom insultant-lo". "Com hi ha aquest odi envers nosaltres hauríem de dir prou. No dir que és el millor que podíem fer i seguir agenollats amb els pantalons abaixats, i que quan ens donin pel sac intentin anar ràpid. No ens hem de donar pel sac, hem de dir prou" També va assegurar que "Estic fins als nassos de la gent que no és radical. Si els EUA s'haguessin deixat portar pels no radicals, avui serien una regió d'Anglaterra". "M'agradaria que el poble de Catalunya deixés d'estar dominat per aquesta gent que no és radical. Lamento estar envoltat de gent tant poc radical". http://www.racocatala.cat/forums/fil/109245/sala-martin-estic-fins-als-nassos-gent-no-radical-si-eua-shaguessin-deixat-portar-pels-no-
Sigues el primer a qui li agrada això.