La secció sindical de CCOO a la RadioTelevisió Valenciana (RTVV) ha denunciat que els informatius de les cadenes públiques valencianes han amagat que Tío Paco (títol honorífic de Francisco Camps, president de la Generalitat Valenciana), ha declarat aquesta setmana com a imputat per un presumpte delicte de suborn. I és que ni el Canal 24.9 ni els informatius de Canal 9 no van obrir els seus espais amb aquesta notícia. A més a més, Canal 9 i Ràdio 9 s'han limitat a afirmar, segons CCOO, que Ricardo Costa, secretari general del PPCV, de l'exvicepresident del Consell, Víctor Camps, el propi Francisco Camps i Álvaro Pérez, han declarat per "col·laborar amb la justícia", quan en realitat ho han fet perquè estan imputats.
Més enllà de la informació estricta CCOO remarca que les imatges que s'han inclòs només són de consignes en suport a Francisco Camps. El sindicat manifesta que Canal 9 censura i amaga informació als ciutadans i per aquest motiu ha demanat la dimissió de Pedro García, director de la cadena, i dels responsables dels informatius.
Heus ací un vídeo de com em semblen els informatius de Canal 9:
[youtube]HK0MLftvyag[/youtube]
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#1
dish el video!! xDD
buah si es que... canal 9 (amb o tancada xDDD) ho menegen tot al seu benefici... psé lerdos!!!!!!!!!!! 8-)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#2
Ja estaria be que caigueren els alts càrrecs d'aquest canal que paguem tots els valencians..
Sigues el primer a qui li agrada això.