Gina
#0
No sé vosaltres, però jo sóc una fanàtica de la lectura... per mi entrar a una biblioteca és fer vacances!
Obro tema per a que la gent exposi (aquells que llegiu... és clar) quins són els llibres que més els han agradat, de què van i aquestes coses. Una bona forma de promocionar la llengua i cultura catalanes és per mitjà de la lectura.
Jo us recomano, en general, un autor: Jordi Sierra i Fabra. Té obres d'estils molt diversos:
- Ràbia, és una novel·la per a incitar els joves a l'escriptura i mostra aquest sentiment que la majoria d'adolescents senten envers els seus pares.
- Solituds de l'Anna, una noia mor quan fa un avortament. La seva germana s'encarrega de descobrir quines van ser les circumstàncies que la van portar a aquest final.
Hi ha molts d'altres d'aquest autor, aneu a la biblioteca i busqueu: JN SIE =P
Apa, quin llibre em recomaneu?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Olga Cor
#1
uff... en cat... lultim q me llegit era en castella i ma agradat molt. "como agua para chocolate" de Laura Esquivel. Esta molt be! la pega q esta en castellà.
tracta sobre una noia q no es pot casar i el seu novi es casa am sa germana per poder estar aprop d'ella...
suposo q heu vist la peli... pro no es el mateix!
llegeixo hp en cat... jijiji magrada mes!
i si es veritat q jordi sierra i fabra es molt bo!
lultim llegit dell: camps de maduixes
esta be pro no se... no macaba d convençer
mua!!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
acuditscatalans
#2
Em direu friki, però jo llegeixo molt de manga! jeje soc un verdader otaku i ben orgullós que n'estic xD
Us recomano Naruto en català, també podeu triar Bleach, Love Hina, Bola de Drac, i algun més en català que també us els recomano ;)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joanot
#3
Albert Sanche Piñol.
Llegiu-vos qualsevol dels seus llibres, especialment PANDORA AL CONGO.
Si no es un dels vostres 3 millors que heu llegit mai, seré el vostre esclau.
Adeeu
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#4
Jo en català m'he llegit Nosaltres els valencians, de Joan Fuster. I ara m'estic llegint La divisió territorial de Catalunya, de Pau Vila
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#5
Jo del Sierra i Fabra he llegit el de "Las chicas de alambre", en castellà, però.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#6
L'únic llibre que he llegit en Català, és den Manuel de Pedrolo, el MECANOSCRIT DEL SEGON ORIGEN
jejeje =)
Sigues el primer a qui li agrada això.
musicatalana
#7
buff... el que més m'ha agradat en català?
si tot el que llegeixo és en català!
i de llibres que m'han agradat molt en tinc una bona llista...
a veure, parlare de l'ultim!
LA CATEDRAL DEL MAR:
és un llibre ambientat a la bcn medieval, i explica tota la vida d'un home, des de que neix fins que es fa gran i com la seva vida està lligada a la catedral de santa maria del mar (la k actualment està al costat del fosa de les moreres, si no m'equivoco...)
Doncs nu se si us agraden aquest estil de llibres us el recomano tot i ser llarg, i que en algun mum és lent, està mb :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
#8
A mi un autor que m'apassiona és Paulo Cohelo
Saluuuuut :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#9
El llibre que m'ha canviat la vida, (sense saber-ho me n'he adonat al rellegir-lo) ha sigut El joc de pensar. I últimament estic llegint "Entrevista con el vampiro" de Anne Rice, "El color purpura" de Alice Walker i rellegint per enèsima vegada el meu llibre preferit Momo.
Siau lectors!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#10
oh oh oh
Entrevista con el vampiro és genial
el llibre no l'he llegit
però el filme que s'hi basa és genial doncs el llibre ha de ser tremendo!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#11
i que ho digues si la peli es bona, que dic bona bonisima! el llibre ho es mes ^^
No saps com atrapa ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
darkkor
#12
Algú ha llegit Maletes perdudes de Jordi Puntí ?
es que vaig llegir les primeres pàgines que les regalaven al metro i estava força bé, el tinc pendent a la llista. :P
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#13
no he dit res xd
Da borra aquest missatge
Sigues el primer a qui li agrada això.