Nami swuan
#0
Bones! no sé si coneixeu el joc the evelin within: the consequence, és un joc que hi han dos mons ; un és l'història narrada i l'altre un món on els "escenaris més naturals" són un manicomi abandonat, un hospital abandonat on suposadament ha hagut un assassinat múltiple que ha acabat amb tots els treballadors morts. Intriga, temor, acció, i sobre tot sang, molta sang i lluita per la supervivència són els gèneres que abarquen esta aventura.
jo tinc un dubte del joc per a pc: no sé com llançar les botelles als enemics per a despistar-los.
En opcions -> tutorial et posa mantenir la tecla ESPAI per a centrar i apuntar però després posa clicar la tecla [] (junt, com si el rectangle junt fos una sola tecla) i no sé quina tecla és. He provat de teclejar-les totes dues juntes però no és efectiu, i tampoc en qualsevol tecla destinada a alguna acció (A,X,E,R,C,V,F, CTRL).
Després de estar dos dies navegant per google i youtube buscant-ho , no trobe la sol·lució i m'agradaria que si suposeu, sabeu, intuïu, trobeu... la resposta a la tecla misteriosa, per favor, digueu-m'ho.
Sigues el primer a qui li agrada això.