Nami swuan
#0
hola a tots. Volia afiliar-me al partit polític del País Valencià "compromís" i al principi no sabia com fer-ho i per error, sense voler-ho realment , em vaig apuntar com a apoderada per a representar el meu partit el dia 24 diumenge. La cosa és, que després m'he adonat que no em va bé perquè eixe dia tinc visita. I ara no sé si puc esborrar-me, ja que el "jefe"(el qui es presenta per a possible alcalde del meu partit) també ha apuntat com apoderats a d'altres companys que no ho sabien, i d'alguna manera estan forçats.
digueu-me si hi ha algun lloc web on puc comunicar-ho o donar-me de baixa, o solucioneu-me el dubte: l'apoderat ha d'estar tot el dia a la mesa? o en què estiga quan s'obre i es tanque el procés electoral ja n'hi ha prou? he llegit que pot anar pegant voltes per les diferents meses i després tornar però això implica també que eixes voltetes puguen aprofitar-se per descansar (en el meu cas atendre la visita que fa anys que no veig) i al cap de l'estona tornar per anar vigilant de nou com va la cosa?
Sigues el primer a qui li agrada això.