Publicacions
El Suprem il·legalitza Iniciativa Internacionalista a petició del govern espanyol La candidatura, que es querellarà contra els ministeris espanyols de Justícia i Interior, recorrerà la sentència davant el Tribunal Constitucional espanyol El Tribunal Suprem espanyol ha il·legalitzat Iniciativa Internacionalista i, per tant, no podrà presentar la seva candidatura a les europees. El govern espanyol va impugnar la llista davant l'advocació de l'estat i la fiscalia al·legant que era 'successora de Batasuna'. Els jutjes han pres la decisió d'il·legalitzar-la, per onze vots a favor i cinc en contra, per relacionar vint-i-tres membres de la llista amb l'esquerra independentista basca. Amb tot, s'han de tornar a reunir per a redactar l'informe final i comunicar la decisió als afectats. Segons fonts del Suprem, malgrat que la il·legalització ha tingut cinc vots en contra, tots els jutges signaran l'informe, sense que hi hagi vots particulars dissidents. Iniciativa Internacionalista recorrerà 'de manera immediata' la decisió davant el Tribunal Constitucional espanyol, que haurà de dir si accepta o no el recurs abans que comenci la campanya electoral. La candidatura ja ha avançat que es querellarà contra els ministres d'Interior i de Justícia espanyols per injúries i calúmnies.
Adrià
.Publicat a Falsos independentistes / nacionalistes
però gent que només vol la independència de la Comunitat Autonoma de Catalunya és que no sap el què vol, perquè la CAC tan sols és una part del Principat (que conté l'actual CAC, la franja d'Aragó, i la Catalunya Nord), que a la vegada tan sols seria una quarta part del país (Principat+PV+Illes Balears). Dir que només es vol la independència de "Catalunya" és com dir que volem la independència sense les comarques d'osona, el baix penedès i l'alta ribagorça (per dir algo) :rendicio: Així que de Catalunya només n'hi ha una, i és TOTA CATALUNYA (de dalt fins abaix, de Salses a Guardamar, i de dreta a esquerra, de Fraga a Maó)
Aina
.Publicat a Per què ets independentista?
des que vaig escriue el primer comentari aquí han passat moltes coses. Segueixo sentint els espanyols propers, però sento que catalunya és diferent. Per arribar a ser alguna cosa hem d'avançar sols, dins Espanya som un gran poder, crec que podem arribar a ser-ho fora. A més, estic farta de males mirades per expressar el que penso, de crítiques continues a la meva cultura. ells no hi tenen vot, aquí, som nosaltres els que hem de decidir QUÈ és el que volem.
Aina
.Publicat a Per què ets independentista?
sí, jo em considero catalanista sobretot. encara que tinc sentiments cntradictoris: en part veig com ens maltracten a cadenes com telemadrid o tele5, i em sento una mica fora de lloc, però per l'altra parlo amb gent de fora i em sento orgullosa de poder parlar amb ells, d'entendre'm. Per tant em considero catalanista(abans que espanyola soc catalana) a favor del bilingüisme, però amb molta moltíssima preferència al català, la meva llengua
Aina
.Publicat a Gora o Fora ETA?
I tant. Jo estic dacord amb en daniol. els etarres són feixistes, encara que els seus ideals siguin contraris, els seus actes demostren un nacionalisme descontrolat, unit a la violència i al no diàleg no hem de cometre el mateix error. Estic completament en contra de la lluita armada
Alain VIDAL
.Publicat a Carrer a figueres.
"Skailed". Molt aviat seré en vacances. Vols que vingui a buscar-te amb el meu cotxe i irem a Figueres a veure si hi ha hagut canvis ? Soc indignat per 2 coses : El logo de la falanxe, ben segur, i també de veure posat "Calle Tramontana" enlloc de "Carrer Tramuntana". Si vols, irem a veure aquesta pancarta "més de prop", tu i jo. Entrem en contacte amb Maulets d'allà ?
Alain VIDAL
.Publicat a MAULETS, CAJEI, ETC.
Per a mi, tampoc, no confio en JERC ni en ERC. Ni en JNC, CiU, Reagrupament i Esquerra Independentista. No conec Catalunya Accio ni Solidaritat Catalana, pero, començo a fer-me una idèa sobre ells. Estat Català ? No sé que pensar. Prefereixo Maulets, CAJEI, BEA, BEN, SEPC, CUP, COS, MDT, Endavant, PSAN. Aqui, si, trobereu els vertaders Patriotes.