Publicacions
acuditscatalans
.Publicat a Gora o Fora ETA?
en aquest punt no estic d'acord amb tu, dani. crec que eta és totalment antifeixista, ja que és un dels seus punts a combatre, perquè aqui el feixista és l'estat espanyol. eta té algun "tic" feixista com ara que intenten imposar els seus ideals per la força, però els seus ideals son totalment CONTRARIS al feixisme. només rectificar això, que molta gent pensa com tu i crec que aneu mal encaminats ;) per la resta estic d'acord amb tu.
acuditscatalans
.Publicat a Partits polítics
Efectivament, com ha dit pairu_pujol el partit que s'ha de votar, és la CUP (Candidatura d'Unitat Popular), ja que és el partit de l'Esquerra Independentista, el partit que realment defensa la independència dels PPCC, i no com ERC, que son uns botiflers que pacten amb el PSOE i amb ICV... De totes maneres, crec que seria millor un estat comunista ;)
acuditscatalans
.Publicat a Gora o Fora ETA?
que en penseu d'ETA? realment jo trobo molt absurd el que fan.. l'altre dia van posar una bomba a una platja.. molt bé nanus :hurra: crec que la manera de fer les coses no és l'adequada, sincerament m'agrada més la manera de fer de Terra Lliure, ja que només causaven danys materials, empreses o coses que anaven en contra nostra. TLL només va matar a una pobre dona gran, i se'n va penedir (i si no m'equivoco van deixar les armes llavors) ETA el que fa és fotre bomba amb l'objectiu de cargar-se a un feixista, si, però no crec que es carguin als que realment fan mal al nostre país (o al seu, vaja) crec que ETA hauria d'haver fet com a Irlanda, que també hi havia un grup terrorista, però quan van veure que les coses es podien fer democraticament van dir ep! fins aqui hem arribat, ara us deixem que ho feu democràticament. i ara tenen la independència i el suport de la població. ETA hauria d'haver fet el mateix.. també cal tenir en comte que el feixista de Zapatero ilegalitza tots els partits independentistes vascos... clar, llavors que han de fer? si no ho poden fer democràticament es pasen a les armes, ja que no es volen quedar de braços plegats mirant com bufa el vent. au, opineu! PD: modifico després de parlar amb Vtopvs. he pensat mentres ho escribia que aquestes coses potser era millor no posar-les, però recordo que aquest fil és només per saber la gent que n'opina d'ETA no pas per a res més. no obstant, si els moderadors del forum creuen que no és adequat podeu esborrar-lo ;)
És una pregunta facil però molt complicada a la vegada... Soc independentista per moltes raons, com ara per poder conservar la part cultural (totes les tradicions populars dels PPCC), conservar la llengua (la llengua espanyola ens esta invaïnt, cada cop que veus un killo parlar espanyol, un immigrant que no sap ni que vol dir catalunya...), part economica (espanya es queda molts dels diners que nosaltres paguem), historicament no som el mateix (abans de 1714 no erem espanyols)... i tot això em diu que jo no soc igual que la resta d'espanyols...
acuditscatalans
.Publicat a Gora o Fora ETA?
Totalment d'acord amb Llibertaat, potser el millor metode seria dialogant, però obrim els ulls, DE DEBÒ CREIEU QUE DIALOGANT HO ACONSEGUIREM? com deia aquell "la llibertat no es demana, S'AGAFA!" més que res, perquè si hem de demanar a espanya que es desfaci d'una de les seves majors fonts d'ingressos.. realment creieu que ho faràn? jaja jo crec que son aixi, tenen més mala hostia perquè son més iberics, i des del primer dia de la seva existencia han sigut intocables, no ha sigut per que sí el fet de que ni els arabs ni els romans (entre molts altres) van conseguir conquerir-los. els catalans no, som tossuts, seguim amb la mateixa idea 300 anys després.
Jo crec que quan hi ha gent en un territori decideix una cosa, s'ha de respectar, i ningú ha de decidir per la gent d'un lloc que no és el seu.. Per tant voto per tots els que vulguin. Quan votes un altre país que es mereix la independència, estas votant també els Països Catalans o senzillament Catalunya (depen de la casella que marquis). Pots votar totes les opcions que vulguis ;)
Adrià
.Publicat a Falsos independentistes / nacionalistes
però gent que només vol la independència de la Comunitat Autonoma de Catalunya és que no sap el què vol, perquè la CAC tan sols és una part del Principat (que conté l'actual CAC, la franja d'Aragó, i la Catalunya Nord), que a la vegada tan sols seria una quarta part del país (Principat+PV+Illes Balears). Dir que només es vol la independència de "Catalunya" és com dir que volem la independència sense les comarques d'osona, el baix penedès i l'alta ribagorça (per dir algo) :rendicio: Així que de Catalunya només n'hi ha una, i és TOTA CATALUNYA (de dalt fins abaix, de Salses a Guardamar, i de dreta a esquerra, de Fraga a Maó)
El Suprem il·legalitza Iniciativa Internacionalista a petició del govern espanyol La candidatura, que es querellarà contra els ministeris espanyols de Justícia i Interior, recorrerà la sentència davant el Tribunal Constitucional espanyol El Tribunal Suprem espanyol ha il·legalitzat Iniciativa Internacionalista i, per tant, no podrà presentar la seva candidatura a les europees. El govern espanyol va impugnar la llista davant l'advocació de l'estat i la fiscalia al·legant que era 'successora de Batasuna'. Els jutjes han pres la decisió d'il·legalitzar-la, per onze vots a favor i cinc en contra, per relacionar vint-i-tres membres de la llista amb l'esquerra independentista basca. Amb tot, s'han de tornar a reunir per a redactar l'informe final i comunicar la decisió als afectats. Segons fonts del Suprem, malgrat que la il·legalització ha tingut cinc vots en contra, tots els jutges signaran l'informe, sense que hi hagi vots particulars dissidents. Iniciativa Internacionalista recorrerà 'de manera immediata' la decisió davant el Tribunal Constitucional espanyol, que haurà de dir si accepta o no el recurs abans que comenci la campanya electoral. La candidatura ja ha avançat que es querellarà contra els ministres d'Interior i de Justícia espanyols per injúries i calúmnies.
Aina
.Publicat a Per què ets independentista?
des que vaig escriue el primer comentari aquí han passat moltes coses. Segueixo sentint els espanyols propers, però sento que catalunya és diferent. Per arribar a ser alguna cosa hem d'avançar sols, dins Espanya som un gran poder, crec que podem arribar a ser-ho fora. A més, estic farta de males mirades per expressar el que penso, de crítiques continues a la meva cultura. ells no hi tenen vot, aquí, som nosaltres els que hem de decidir QUÈ és el que volem.